Besteed Google Ads uit aan een specialist
Meer omzet of leads via betaalde Google advertenties
Door Google Ads uit te besteden aan een specialist, ben jij ervan gegarandeerd dat het aantal relevante bezoekers voor jouw diensten of producten toeneemt. Zo weet je zeker dat jij op de juiste zoekwoorden bovenaan de pagina verschijnt, en de directe lijn met jouw klant nog duidelijker in beeld komt! Ben je benieuwd naar hoe wij jouw (bestaande) campagnes verder kunnen helpen?

Alles uit handen, zonder zorgen
Waarom Google Ads bij KP Marketing uitbesteden?
Bij Google Ads bureau KP Marketing staan eerlijkheid, return of investment (ROI) en maximale effectiviteit voorop. Het is ons namelijk opgevallen dat veel marketingbureaus een extreem hoog uurtarief vragen, zonder daar bijpassende resultaten voor terug te leveren. Onze focus ligt op het rendement van de investering, om zo het maximale resultaat te bereiken voor onze klanten.

Eerlijkheid:
Onze tijd is geld waard, dat weten wij ook. Daarom zorgen wij ervoor dat we elke minuut die we bezig zijn, ook nuttig besteden. Zo garanderen wij lage kosten met hoge resultaten!

Return of Investment:
Ook al beloven wij geen bergen met goud, halen we wel altijd interessante data uit onze Google Ads campagnes. Daarom leren we van iedere campagne en zijn we in staat deze verder te optimaliseren totdat elke euro op de beste manier besteed wordt.

Maximale effectiviteit:
Alle belangrijke informatie krijg je iedere maand op een presenteerblaadje! Zo kan je zien waar wij onze tijd aan besteden, en op welke manier wij de campagnes aan het verbeteren zijn. Alleen via deze wijze staan wij garant voor de maximale uitkomst van jouw campagne.
Door onze strategieën te baseren op data houden wij het proces eenvoudig en kan je als klant ook het overzicht houden over jouw eigen campagnes. Zo haal jij het beste rendement uit je Google Ads budget, en houden wij er een heleboel tevreden klanten aan over! Plan een vrijblijvend en kosteloos adviesgesprek in, waarin we jouw situatie bespreken en direct met je meedenken over een bestaande campagne.

Wij zetten het op een rijtje voor je
Het benodigde budget voor een succesvolle Google Ads campagne
Voor een succesvolle campagne adviseren wij onze klanten om als dag-budget minimaal €5,- per dag te besteden. Dus als je rekent dat een maand gemiddeld 30 dagen heeft; namelijk 5 maal 30. Dit komt dan neer op een bedrag van €150,- per maand gemiddeld.
Een belangrijke noot hier is dat het bedrag wel afhankelijk is van de concurrentie op de bepalende trefwoorden: mocht er uit het zoekwoorden-onderzoek blijken dat de bedoelde zoekwoorden erg veel concurrentie hebben, dan kunnen de kosten per dag stijgen. Dit is echter allemaal van te voren bekend en inzichtelijk, zo zorgen wij voor transparantie over de kosten van de gehele campagne. Ook zullen wij altijd blijven speuren naar onontdekte zoekwoorden waar toch behoorlijk zoekvolume op is. We houden altijd een oogje in het zeil om eventuele kosten te besparen.
Voortdurend op zoek naar verbetering
Vervolgens gaan we met dit bedrag een campagne opzetten en kijken we naar mogelijkheden om A/B-testen te draaien. Dit zijn testen waarbij we verschillende interesses of doelgroepen met elkaar vergelijken, waarbij we uit data kunnen opmaken welk zoekwoord bijvoorbeeld het beste werkt. Het is voor ons namelijk van groot belang dat jij ook meer inzicht krijgt in wie jouw doelgroep eigenlijk is, en waar ze op klikken. Door dit soort kortstondige testen te draaien, kunnen we snel vergelijken welke woorden beter scoren en leren we een hoop in een korte tijd. Allemaal informatie die jou later weer van pas gaat komen!
Wil je weten wat we voor jouw campagne kunnen betekenen? Plan een vrijblijvend en kosteloos adviesgesprek in, waarin we jouw situatie bespreken en direct met je meedenken over een bestaande campagne.


Om het even op te helderen
Het verschil tussen Ads en Adwords
Sinds het jaar 2000 worden er advertenties vertoond bij Google-zoekresultaten. Dit was toentertijd mogelijk via Google AdWords. Maar in juni 2018 werd de naam veranderd naar Google Ads, en dit bracht nog een andere verandering met zich mee.
Naast de verandering van naam maakte deze verandering het ook mogelijk om slimme campagnes te gebruiken als eigen bedrijf. Dit zijn campagnes die op alle kanalen zichtbaar zijn, en automatisch geoptimaliseerd worden door een computerprogramma. Later bleek dat dit systeem minder goed werkte dan het daadwerkelijk laten instellen door een specialist. Daarom maken wij hier bij KP Marketing geen gebruik van, en zorgen wij ervoor dat alle campagnes op maat zijn ingesteld naar alle wensen van de klant. Ook blijven we de campagne constant bekijken en aanpassen, om zo de resultaten telkens te verbeteren. In onze ogen is een campagne geen rigide beeld, maar een rijdende trein die steeds dichter bij haar passagiers komt.
Bespaar kosten via onze partner
20% korting op de klikkosten in Google Shopping
Door onze samenwerking met ProductHero, kunnen wij onze klanten twintig procent korting geven op de kosten per klik in Google Ads. Dat is dus een aardigheidje van ons, speciaal voor jou! Het werkt allemaal erg simpel. Als jij een bod doet van 80 cent per klik op een advertentie, dan wordt dat bod via ons automatisch 1 euro waard. Zo haal jij meer waarde uit je bod en kunnen wij jouw winstgevendheid verhogen. Tevens vergroot je ook het bereik van de shopping campagnes en bereik je nog meer klanten. Hier hoef je verder niets voor te doen, onze specialist regelt het allemaal voor je.

De werkzaamheden van een Google Ads-expert
Een Google Ads Specialist heeft als doel om voor zo min mogelijk geld een zo groot mogelijke waarde te creëren voor jouw bedrijf. Bij KP Marketing bestaat het takenpakket van een Google Ads Specialist onder andere uit de volgende zaken:
om ervoor te zorgen dat alle data en gegevens overzichtelijk in beeld komen, neemt onze specialist de tijd om Google Ads op de juiste manier op te zetten.
voordat de advertenties online staan, dient de juiste doelgroep, interesses en platform gekozen te worden. Onze specialist zorgt dat alles precies is ingesteld, zoals dat hoort.
dagelijks wordt er gekeken naar het verbruik van de advertenties, en hoeveel concurrentie er op de zoekwoorden is om eventueel kosten te kunnen besparen.
indien er verbeteringen te behalen zijn op een campagne, dan zal onze specialist direct stappen daartoe zetten.
data is enorm belangrijk voor onze specialist, want alleen op deze manier leren wij welke advertenties het beste werken.
de verzamelde gegevens uit alle campagnes worden samengebracht in duidelijk overzicht. Zo weet jij als klant altijd wat er aan de hand is met jouw lopende campagnes.
door het continue doen van bijvoorbeeld A/B-testen, blijven onze specialisten verder zoeken naar verbeteringen in de campagnes. Daarom kunnen wij duurzame groei garanderen en leren we continue nieuwe dingen over de potentiële klanten.
Door onze specialist zijn werk te laten doen kan je in korte tijd jouw positie in de zoekresultaten verbeteren. Het beheer van campagnes kan namelijk erg tijdrovend zijn, en daarom is het van belang dat een ervaren persoon zich hiermee bezig houdt. Plan een vrijblijvend en kosteloos adviesgesprek in, waarin we jouw situatie bespreken en direct met je meedenken over een bestaande campagne.

Je zit nergens aan vast
Geen vaste contracten, altijd opzegbaar
Bij veel marketingbureaus zit je vast aan vaste contracten, waarbij je nog meerdere periodes bezig bent voordat de samenwerking gestopt kan worden. Daar houden wij niet van! Bij ons geen gezeur met contracten, waar nog een opzegtermijn aan verbonden zit. Ben je bij ons niet tevreden, dan kan je de samenwerking direct opzeggen en ben je ook van ons af. Dit brengt extra motivatie met zich mee om ons elke dag weer keihard in te zetten voor onze klanten en al hun campagnes tot het grootste succes te maken wat er maar mogelijk is.
Focus je weer op waar het echt om draait
Meer tijd voor innovatie
Een succesvolle Google Ads campagne opzetten en beheren kost veel tijd, zeker als je er weinig kennis van hebt. Onze specialist neemt jou alle zorgen uit handen, en bespaart je op deze manier enorm veel tijd. Als jij je campagnes laat beheren door KP Marketing, dan heb je weer heel veel tijd over voor andere zaken die te maken hebben met het faciliteren van de corebusiness en innovatie van jouw bedrijf.

Weten wat Google Ads oplevert?
Wil jij weten wat Google Ads voor jouw bedrijf kan opleveren? Plan een gratis adviesgesprek in, waarin we je meenemen in het proces en de kansen.