meer omzet of leads via betaalde Google advertenties
Besteed Google Ads uit aan een specialist
Door Google Ads uit te besteden aan een specialist, ben jij ervan gegarandeerd dat het aantal relevante bezoekers voor jouw diensten of producten toeneemt. Zo weet je zeker dat jij op de juiste zoekwoorden bovenaan de pagina verschijnt, en de directe lijn met jouw klant nog duidelijker in beeld komt! Ben je benieuwd naar hoe wij jouw (bestaande) campagnes verder kunnen helpen?

Waarom Google Ads bij KP Marketing uitbesteden?
Bij Google Ads bureau KP Marketing staan transparantie, return of investment (ROI) en maximale effectiviteit voorop. Onze focus ligt op het rendement van de investering, om zo het maximale resultaat te bereiken voor onze klanten.

Transparantie:
Marketing uitbesteden is niet goedkoop. Daarom zorgen wij ervoor dat we elke minuut die we bezig zijn, ook nuttig besteden. Zo werken we naar maximaal resultaat.

Return on Investment:
Op basis van data optimaliseren wij continu de Google Ads-campagnes. We leren van iedere campagne en optimaliseren ze zodanig dat elke euro op de beste manier wordt besteed.

Maximale effectiviteit:
Alle belangrijke informatie krijg je iedere maand op een presenteerblaadje! Zo kan je zien waar wij onze tijd aan besteden, en op welke manier wij de campagnes aan het verbeteren zijn.
Door onze strategieën te baseren op data houden wij het proces eenvoudig en kan je als klant ook het overzicht houden over jouw eigen campagnes. Zo haal jij het beste rendement uit je Google Ads-budget. Plan een vrijblijvend en kosteloos adviesgesprek in, waarin we jouw situatie bespreken en direct met je meedenken over een nieuwe of bestaande campagne.

Het verschil tussen Ads en Adwords
AdWords was het vroegere platform van Google voor zoekadvertenties, waarbij adverteerders zoekwoorden selecteerden, biedingen instelden en advertenties maakten voor weergave op de zoekresultatenpagina’s van Google en het Google Display Netwerk. In 2018 werd het hernoemd naar Google Ads.
Google Ads is het huidige advertentieplatform van Google en omvat naast zoekadvertenties ook advertenties op YouTube, het Google Display Netwerk en Google Shopping. Het biedt een breder scala aan advertentie-indelingen en targetingopties, waardoor adverteerders hun advertenties kunnen aanpassen aan verschillende doelgroepen en doelen.
De werkzaamheden van een Google Ads-expert
Een Google Ads Specialist heeft als doel om voor zo min mogelijk budget een zo groot mogelijke waarde te creëren voor jouw bedrijf. Bij KP Marketing bestaat het takenpakket van een Google Ads Specialist onder andere uit de volgende zaken:
om ervoor te zorgen dat alle data en gegevens overzichtelijk in beeld komen, neemt onze specialist de tijd om Google Ads op de juiste manier op te zetten.
voordat de advertenties online staan, dient de juiste doelgroep, interesses en platform gekozen te worden. Onze specialist zorgt dat alles optimaal is ingesteld.
dagelijks wordt er gekeken naar het verbruik van de advertenties, en hoeveel concurrentie er op de zoekwoorden is om eventueel kosten te kunnen besparen.
indien er verbeteringen te behalen zijn op een campagne, dan zal onze specialist direct stappen daartoe zetten.
data is enorm belangrijk voor onze specialist, want alleen op deze manier leren wij welke advertenties het beste werken.
de verzamelde gegevens uit alle campagnes worden samengebracht in duidelijk overzicht. Zo weet jij als klant altijd wat er aan de hand is met jouw lopende campagnes.
door het continue doen van bijvoorbeeld A/B-testen, blijven onze specialisten verder zoeken naar verbeteringen in de campagnes. Daarom kunnen wij duurzame groei behalen en leren we continu nieuwe dingen over de doelgroep.
Door onze specialist zijn werk te laten doen kan je in korte tijd jouw positie in de zoekresultaten verbeteren. Het beheer van campagnes kan namelijk erg tijdrovend zijn, en daarom is het van belang dat een ervaren persoon zich hiermee bezig houdt. Plan een vrijblijvend en kosteloos adviesgesprek in, waarin we jouw situatie bespreken en direct met je meedenken over een bestaande campagne.
20% korting op klikkosten in Google Shopping
Dankzij onze samenwerking met ProductHero, kunnen wij onze klanten een korting van twintig procent bieden op de kosten per klik in Google Ads. Als je bijvoorbeeld een bod doet van 80 cent per klik op een advertentie, wordt dat bod automatisch verhoogd naar 1 euro via ons platform. Dit betekent dat je meer waarde uit je bod haalt en wij kunnen bijdragen aan jouw winstgevendheid. Bovendien vergroten we ook het bereik van jouw Shopping-campagnes, waardoor je nog meer potentiële klanten kunt bereiken.

Voortdurend op zoek naar verbetering
Wanneer de campagne eenmaal is opgezet, kijken we naar mogelijkheden om A/B-testen te draaien. Dit zijn testen waarbij we verschillende interesses of doelgroepen met elkaar vergelijken, waarbij we uit data kunnen opmaken welk zoekwoord bijvoorbeeld het beste werkt. Het is voor de campagne namelijk van belang dat we zoveel mogelijk inzicht krijgen in wie de relevante doelgroep eigenlijk is, en waar ze op klikken. Door dit soort kortstondige testen te draaien, kunnen we snel vergelijken welke woorden en landingspagina’s beter scoren.
Wil je weten wat we voor jouw campagne kunnen betekenen? Plan een vrijblijvend en kosteloos adviesgesprek in, waarin we jouw situatie bespreken en direct met je meedenken over een bestaande campagne.


Meer tijd voor innovatie
Een succesvolle Google Ads campagne opzetten en beheren kost veel tijd, zeker als je er weinig kennis van hebt. Onze specialist neemt jou alle zorgen uit handen, en bespaart je op deze manier enorm veel tijd. Laat je campagnes door ons beheren, dan houd je zelf tijd over voor andere zaken die te maken hebben met het faciliteren van de corebusiness en innovatie van jouw bedrijf.
Weten wat Google Ads oplevert?
Wil jij weten wat Google Ads voor jouw bedrijf kan opleveren? Plan een gratis adviesgesprek in, waarin we je meenemen in het proces en de kansen.