Over KP Marketing
Onze benadering van online marketing
KP Marketing is in 2022 opgericht door Paul van Amelsvoort. Paul merkte dat veel marketingbureaus torenhoge uurtarieven in rekening brachten, maar weinig resultaat leverden.
De tijd bij zulke bureaus werd besteed aan lange vergaderingen, nutteloze rapportages en oninteressante PowerPoint-presentaties. Het resultaat: frustratie en geldverspilling.
KP Marketing pakt het anders aan. Wij focussen op het rendement op de investering (ROI). Dat is immers waar het onder de streep om draait.
Ons proces is gebaseerd op het KISS-principe (keep it short and simple). We nemen betrouwbare data als uitgangspunt en gaan aan de slag. Zonder ingewikkelde en gecompliceerde methodes.

Ons verhaal
De historie achter KP Marketing
Hoe het allemaal begon
KP e-commerce
Uitbreiding
Herziening concept
KP Marketing

Waarom KP Marketing
Een eerlijk marketingbureau
met focus op ROI

Transparant en eerlijk
Altijd inzage in uitgaven en opbrengsten. No-nonsense marketing zonder onnodige rapportages en slides.

Focus op ROI
Klanten van KP Marketing behalen een gemiddelde ROI van 8x de investering. Stop met geldverspilling.

Bewezen effectieve campagnes
Wij werken aan strategieën die renderen. We nemen data als uitgangspunt en houden het proces eenvoudig.